Wednesday, March 28, 2012

Idea hidangan ini sarapan kanak-kanak yang sempurna untuk anak-anak kerana ia penuh makanan bertenaga dan sihat. Telur dalamsarapan pagi dengan kentang dan keju pasti menolak anak-anak anda untuk makan dan smoothie kopi dengan rasa coklat membuathidangan sarapan pagi ini lebih menarik. Satu lagi perkara yangbaik ini makan sarapan anak-anak adalah bahawa ia memerlukanmasa yang sangat singkat untuk menyediakan yang baik untuk hari-hari bekerja apabila anda berada dalam tergesa-gesa akan bekerja di luar

French Potato Omlet Pictures, Cheese Omlet Omelet sarapan perkara yang paling biasa di seluruh dunia, makaterdapat pelbagai cara untuk membuat. Keju dadar sangat popular dan ia boleh menjadi lebih sihat dan lazat dengan menambahveges sama seperti ini resipi dadar keju.

bahan-bahan:

3 biji telur besar
1/2 kentang kecil - dikupas dan dipotong dadu (1/4 kiub inci)
2 sudu teh mentega
1 atau 2 sudu kecil daun parsli dicincang
2 hijau cili (dicincang)
1 tbspn susu
1 secubit garam
Keju cheddar seperti yang dikehendaki
Lada - secukup rasa

Cara-cara
1. Cairkan mentega di atas kuali yang panas dan meletakkankentang di dalamnya dan goreng hingga menjadi perang keemasan.
2. Dalam mangkuk yang berasingan Pukul telur dengan garam,lada hitam dan susu.
3. Tambah cili hijau dan pasli dalam ia.
4. Kini tuangkan adunan telur di atas kentang goreng dengan api kecil.
5. Apabila telur mula memasak dari sisi menambah keju di atasnyadan dengan teliti lipat telur dari sisi dan gulung. Angkat keluar telur omelette apabila ia menjadi perang keemasan
Smoothie kopi boleh didapati di kedai-kedai kopi, sekarang anda boleh membuat di rumah dalam minit hanya beberapa kopi segera digunakan untuk membuat ini smoothie yang lazat. Anda boleh melaraskan perisa mengikut selera anda.

Coffee Smoothie
bahan-bahan:

1 sudu kecil kopi segera
3/4 cawan susu
1 sudu kecil vanilla
2 sudu kecil gula
ketulan ais
2 sudu kecil

Cara-cara

1. Tambah semua bahan kepada pengisar termasuk kopi segera,susu, ekstrak vanila, gula, ais, dan sirap coklat dalam pengisar.Cuba menggunakan pengisar kualiti yang baik untuk membuatminuman yang licin dan dalam resipi ini smoothie terutamanyakerana kopi perlu untuk mencampurkan dengan betul.
2. Kisar mereka semua sehingga menjadi licin dan berkrim.
3. Berkhidmat di gelas berkhidmat cantik dan menambah beberapa krim putar di atas.
Anda Juga Boleh Seperti: sirap coklat.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...